Javni razpis »Tržne raziskave na novih tujih trgih 2012«
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje izdelave tržnih raziskav na novih tujih trgih glede možnosti:
- prodora obstoječih izdelkov/storitev ali skupin izdelkov/storitev na novi tuji trg,
- prodora novih izdelkov/storitev ali skupin izdelkov/storitev na novi tuji trg.
Predmet podpore:
Tržna raziskava je strukturiran prikaz pridobljenih podatkov o trgu in konkurenci, s ciljem:
- identifikacije in ocene novih tržnih/izdelčnih priložnosti,
- ocene ustreznosti obstoječih izdelkov za potrebe novega tujega trga,
- priprave načrta za prilagoditev obstoječih izdelkov potrebam novega tujega trga,
- identifikacije ustreznih prodajnih kanalov na novem tujem trgu.
Nov tuji trg v skladu s tem razpisom je mednarodno priznana država ali ožje področje oziroma regija znotraj države kamor podjetje še ne izvaža oziroma še ni realiziralo izvoza v letih 2011 in 2012.
Prijavitelj mora tržno raziskavo izvesti v obliki pogodbenega razmerja z zunanjim izvajalcem, specializiranim za izvedbo tržnih raziskav.
Upravičenci:
Na javnem razpisu lahko sodelujejo mikro, majhne ali srednje velika podjetja, ki so imela na dan 31.12.2011 vsaj pet zaposlenih oseb za polni delovni čas.
Višina razpisanih sredstev:
Okvirna skupna višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta tega javnega razpisa, znaša 120.000,00 EUR.
Višina sofinanciranja:
Maksimalna višina sofinanciranja upravičenih stroškov projekta znaša 50 % upravičenih stroškov oz. največ 4.000,00 EUR.
Roki za predložitev vlog:
Javni razpis bo odprt do vključno 16.7.2012 do 12.00 ure.
Celotna razpisna dokumentacija se nahaja na spletni strani: